logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۴۶۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

برخورد با گرانفروشی  از مهمترین ماموریت‌های قرارگاه شهید امانی است/بسیج پیشگام اجرای طرح‌های تاثیرگذار در کشور

برخورد-با-گرانفروشی -از-مهمترین-ماموریت‌های-قرارگاه-شهید-امانی-است-بسیج-پیشگام-اجرای-طرح‌های-تاثیرگذار-در-کشور-
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برخورد با گرانفروشی از مهمترین ماموریت‌های قرارگاه شهید امانی است که در همه استان‌ها تشکیل شده است.

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: قرارگاه حاج صادق امانی در راستای نظارت بر بازار و قیمت اقلام اساسی بر اساس تفاهم‌نامه معاون اول رئیس جمهور و سازمان بسیج اصناف در استان‌ها اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج مردمی تاثیرگذار در کاهش نارضایتی مردم و کنترل قیمت‌ها محسوب می‌شود، افزود: رفع مشکلات بازار از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مسئولان قوای سه گانه است.
این مسئول بیان داشت: تمام کارهای بزرگ و برنامه‌های مهم در سطح کشور با ورود بسیج مردمی انجام و با موفقیت همراه بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه با اشاره به نقش سپاه و بسیج در مدیریت بیماری کرونا در کنار کادر درمان، یادآورشد: طرح شهید سردار سلیمانی از طرح‌های تاثیرگذار در این زمینه است.
فغفوری خاطرنشان کرد: اختصاص شعار سال به مباحث اقتصادی در چند سال گذشته نشان از اهمیت این موضوع دارد چرا که در حال حاضر وارد جنگ اقتصادی شده‌ایم که واحدها و فعالان بخش اقتصادی جامعه سربازان اقتصادی هستند.
وی برخورد با گرانفروشی را از مهمترین ماموریت‌های قرارگاه شهید امانی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تعداد بازرسان برای بازرسی25 هزار واحد صنفی کافی نیست اما طرح شهید امانی می‌تواند تاثیرگذار باشد.
این مسئول گفت: قرارگاه شهید امانی در همه استان ها تشکیل شده است و در سطح شهرستان‌ها نیز تشکیل می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: سیاست و اهتمام جدی دولت ایجاد تحول در حوزه نظارت و کنترل قیمت‌ها است که با اجرای این طرح انتظارات مردمی و مبارزه با دانه درشت‌ها که بیشترین سود را در زنجیره اقتصادی دارند  امکانپذیر می‌شود.
وی گفت: در این طرح برای افراد متخلف پرونده تشکیل شده و فرد تعزیراتی می‌شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر